Оголошення
Головна
Психомоторний розвиток та мовлення - як це пов'язано
«Неможливо перестрибнути через сходинки розвитку, наростити на недозрівшій корі те, що ще в зародковому стані, почати розвивати «найвищу» функцію, не відпрацювавши ті, які лежать ієрархічно нижче. Неможливо в повному дисбалансі функцій починати «плекати» мовлення» . (О.Азова)
• Мовлення не передається у спадок;
• мовлення не є вродженою здатністю;
• мовлення не формується за наслідуванням, поступово.
Як сказати “не можна”, щоб дитина вас почула
Пам’ятайте, забороняти можна тільки дії дитини, а не почуття, не емоції.
Не можна злитися, не можна плакати або боятися – все це нездійсненні заборони. Дитина, як і будь-який дорослий, має право на почуття. Інша справа як ці почуття проявляти. Краще покажіть, яким прийнятним способом можна висловити свій гнів, роздратування, що зробити зі страхом і т.п.
Уникайте заборон. Величезна кількість «не можна» є шкідливою для повноцінного розвитку дитини. Якщо дуже часто вживати слово «не можна» або «ні», вони швидко втрачають своє значення, як і іграшка, що вже набридла. Якщо дитина маленька, – просто відволікайте її від забороненої діяльності. Поки це зробити дуже легко. Покажіть щось цікаве, запропонуйте щось улюблене і т.д. Намагайтеся запобігти ситуацій, в яких вам доведеться говорити дитині «ні». Для цього приберіть всі колючі, ріжучі предмети, закрийте на ключ сейф з документами, поставте вище скляну вазу, поставте заглушки на розетки … Щоб навіть спокуси не виникало все це чіпати. Навпаки, створюйте умови, щоб дитина могла задовольняти свій пізнавальний інтерес.
Помилки, які допускають батьки під час занять творчістю з дітьми
Дуже часто батьки, займаючись з дитиною малюванням, ліпленням або іншими видами творчої діяльності, стикаються з деякими проблемами. Малюки або тягнуть все до рота, не виконуючи очікуваних дій з фарбами або олівцями; їм швидко набридає; вони взагалі не бажають слухати вказівок дорослих, а роблять все по-своєму; або взагалі відмовляються від занять… Що ж не так робимо ми, батьки, займаючись з дитиною? Ось 5 класичних помилок в заняттях творчістю з малюками:
Які бувають корекційні педагоги
Які бувають корекційні педагоги, та для чого саме потрібні заняття з ними
Так само, як і у шкільних дисциплінах є свої напрями, так і корекційна педагогіка має декілька розгалужень. В залежності від порушень розвитку дитини з ООП існують фахівці, які можуть допомогти дитині, орієнтуючись саме на її освітні потреби. ⠀
Сурдопедагог – займається питаннями навчання і виховання дітей з порушеннями слуху та нечуючих дітей. Часто в таких дітей може відставати розвиток словесно-логічного мислення, тобто зв'язку між предметами, ознаками, діями та їх словесними позначеннями. Їм також буває складно будувати умовиводи на основі відомостей, які передаються у мовній формі.⠀
Авторизація
Нові публікації
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- “Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю