Оголошення
Головна
Як визначити, чи комфортно дитині в колективі?
Дитина не завжди може висловити словами те, як вона відчуває себе в колективі. Навіть якщо проблеми є, батьки часто дізнаються про них через багато років. Можна визначити чи комфортно дитині в колективі (найчастіше мова йде про школу) використовуючи діагностичну гру «Галявина».
Виріжте з кольорового паперу квіти різних кольорів і розмірів. Їх має бути трохи більше, ніж дітей у групі дитини. Візьміть великий аркуш зеленого кольору і запропонуйте малюкові зробити галявину, де кожна квітка буде одним з його однокласників. Нехай він обирає квітку, називає ім’я дитини, а ви підпишіть квітку і допоможіть наклеїти на галявину. Місце повинен вибрати сам малюк.
Робота з дітьми з РАС: координація роботи фахівців і сім'ї
Багато питань, які отримують фахівці від педагогів, стосуються роботи з дітьми, які мають розлади аутистичного спектру. Сьогодні розглянемо загальні підходи в організації корекційної роботи.
В ідеалі на допомогу родині дитини з аутизмом повинна прийти ціла команда професіоналів:
- лікар-педіатр;
- лікар-психоневролог;
- психолог;
- корекційний педагог;
- соціальний працівник.
Гіперошка
Гіперопіка – це коли батьки приділяють занадто багато уваги своїм дітям. Дехто вважає такий підхід правильним способом ростити дитину, тоді як інші ставлять усю нашу систему виховання під питання.
Як можна не звертати увагу на те, у яких умовах зростає ваша малеча та що на неї впливає? Де проходить межа? Кожній дитині потрібна увага та постійне піклування з боку її батьків. Утім іноді добре знати, де правильний баланс.
Правда в тому, що варто дотримуватися тонкої межі, щоб скеровувати своїх дітей і допомагати їм в особистому розвитку й при цьому не потрапити в пастку емоційно токсичних стосунків.
Асистент вчителя/вихователя, про головне
Асистент вчителя працює не лише з однією дитиною, яка має особливі освітні потреби, а й з усім класом/групою. Тобто асистент і вчитель/сихователь – це команда, яка має навчитися працювати разом і не конкурувати між собою.
Тижневе навантаження асистента вчителя становить 25 годин, тобто 5 годин на день. Асистента вихователя становить 36 годин -7,2 годин на день. Підпорядковується він безпосередньо заступнику директора з навчально-виховної роботи або методисту ЗДО.
Що повинен вміти асистент вчителя/вихователя:
Авторизація
Нові публікації
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- “Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю