- Ви тут:
- Головна
- Батькам
- Категорія: Поради спеціалістів
НЕ ОСОБЛИВІСТЬ ПОВЕДІНКИ, А ДІАГНОЗ.
Синдром дефіциту уваги та гіперактивність (СДУГ) нині поширене поняття, але не всі дорослі (і батьки, і вчителі) глибинно розуміють, що така дитина потребує допомоги не менше, ніж діти з іншими особливими освітніми потребами.
Проте часто вона не має жодних візуально помітних порушень, і її поведінка сприймається як особливість характеру чи недостатність виховання. Тоді як насправді, гіперактивність зумовлена фізіологічно – порушенням функціонування ланцюгового зв’язку між лобовою часткою кори головного мозку та базальними гангліями, які беруть участь у здійсненні вищої нервової діяльності, зокрема процесах мислення, вираження емоцій та навчанні.
Отже, дитина не має змоги впливати на власну поведінку лише своїм бажанням. Вона потребує поведінкової допомоги, а іноді й медикаментозної корекції.
Діти з ГРДУ (ще одне позначення гіперактивності – гіперактивний розлад та дефіцит уваги) відрізняються підвищеною імпульсивністю, порушенням уваги та зниженням здатності до самоконтролю. Це вважається таким самим розладом розвитку, як і інші.
Проте варто пам’ятати, що встановлення будь-якого діагнозу – прерогатива медиків, а не вчителів, вихователів, батьків чи навіть працівників ІРЦ. Оскільки порушення – біологічно зумовлений розлад імпульсного контролю, то виявити його можуть лише медпрацівники відповідного фаху (найчастіше – психіатри).
- Категорія: Поради спеціалістів
- Категорія: Поради спеціалістів
- Категорія: Поради спеціалістів
Сьогоднішня добірка присвячена питанням від батьків щодо навчання дітей з ООП. Зокрема, у новому юридичному розʼясненні розповідаємо про таке:
- •чи можна зарахувати учня в інклюзивний клас посеред навчального року, а не з 1 вересня;
- •що потрібно, аби перевести дитину з інклюзивного класу;
- •як “переглянути” комплексну оцінку дитини;
- •чи можна створювати інклюзивні класи в санаторних школах;
- •що робити, якщо керівник закладу освіти відмовляється зарахувати на навчання дитину з ООП;
- •хто має замінити асистента дитини, коли він, наприклад, хворіє.
Дочірні категорії
Авторизація
Нові публікації
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- “Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю