- Категорія: Сторінка логопеда
• Активна мовна практика: Розмовляйте з дитиною під час всіх діяльностей. Наприклад, коли готуєте їжу, можете сказати: "О, дивись, я наливаю воду у чайник. Що ми робимо з водою? Правильно, будемо чай заварювати!"
• Використання правильних фраз: Якщо дитина говорить "мама" ви можете відповісти: "Так, дорога, я тут. Що ти хочеш?" Таким чином, ви розширюєте її мовлення.
• Говоріть, використовуючи ПРАВИЛЬНО побудовані фрази, речення. Ваше речення повинне бути на 1-2 слова довше, ніж у дитини. Якщо ваша дитина поки що висловлюється тільки однослівними реченнями, то ваша фраза повинна складатися з 2 слів.
• Відкриті питання: Замість "Ти граєш?" ви можете запитати: "Що ти робиш у своїй кімнаті?". Це допоможе дитині використовувати більше слів у відповіді.
• Витримуйте паузу: Під час спілкування з дитиною робіть паузи, щоб вона мала час відповісти. Наприклад, "Давай подумаємо, що це за звук? ..." - і почекайте на відповідь.
• Розповідь історій: Розкажіть коротку історію, а потім попросіть дитину розповісти її вам або комусь іншому.
- Категорія: Сторінка логопеда
Ні для кого не секрет, що розвиток дитини залежить від оточуючого її середовища: чим вона багатша, тим інтенсивнішим є розвиток. Для дітей дошкільного віку розвиваючим середовищем є їх дім, місце, де вони проводить більшу частину часу.
Створення розвиваючого середовища вдома не вимагатиме від вас значних зусиль, але допоможе вам активізувати розвиток мовлення вашої дитини.
1 секрет. Коментування дій (для дітей від 0 до 7 років). Для малюків це віршики та потішки з метою спілкування (купання, одягання, в грі). Для старших дітей слід називати вголос предмет, його ознаки, дії, деталі, способи його застосування. В цей період стрімко росте словник дитини, тому його треба «підживлювати», тобто створювати хороше підгрунття. Багаторазово повторюйте нове слово в різному контексті: «Поставимо вазон на підвіконня, щоб було йому більше сонечка. Вазон треба полити. Він помітно виріс вже. На нашому вазоні скоро з’являться квіточки».
- Категорія: Сторінка логопеда
На кінець 1 місяця життя малюк не плаче перед годуванням;
На кінець 4 місяця життя дитина не посміхається, коли з нею розмовляють, відсутнє гуління;
На кінець 5 місяця життя – не прислухається до музики і сторонніх звуків;
На 7 місяці життя– не впізнає голоси близьких людей, не реагує на інтонації;
На кінець 9 місяця – відсутній лепет і дитина не може повторити звукосполучення і склади, наслідуючи інтонацію дорослого;
- Категорія: Сторінка логопеда
Дислексія – це специфічний нейробіологічний розлад, який проявляється у вигляді труднощів у декодуванні тексту.
Дітей з дислексією часто вважають ледачими та млявими, оскільки їм важко навчитися читати і вони не можуть зробити це швидко.
Зазвичай, розлад дислексія проявляється у декількох членів сім'ї, та передається спадково. Діти з подібними розладами можуть навчатися та засвоювати звичайну освітню програму в школі та виші, хоча і відносяться до дітей з особливими освітніми потребами.
Авторизація
Нові публікації
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- “Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю