МЕНЮ
- Ви тут:
- Головна
- Карта сайту
- Карта сайту
Main Menu
- Головна
- Створення Інклюзивно-ресурсних центрів
- Офіційне відкриття другої частини інклюзивно-ресурсного центру
- Як підтримати дітей під час карантину
- Вивчаємо 🌱 МІСЯЦІ РОКУ 🍂 за допомогою веселих віршиків українською
- Ігри та вправи на розвиток фонематичного сприймання
- Гра "Стежкою я йду"
- Дидактична гра "Знайди пару"
- Вчимо дитину читати!!! Поради для батьків: коли і як навчати дитину читати
- "Дитяча мрія" До дня Сім'ї
- Логопедична казка "Як потоваришували мишеня і кошеня"
- Дитина з розладом дефіциту уваги та гіперактивністю в українській школі: коротко про головне
- Продовжуємо інформувати.....
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Як спілкуватися з дітьми?
- Хто такий дефектолог та логопед?
- Які бувають корекційні педагоги
- Заїкання
- Фонематичний слух та фонематичне сприймання – основа правильного мовлення
- Що таке ЗПР?
- Чому пересічення середньої лінії є ключем до фізичного і емоційного розвитку дитини.
- Гіперактивні діти
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- 10 логопедичних термінів простою мовою для мам
- Помилки, які допускають батьки під час занять творчістю з дітьми
- Як сказати “не можна”, щоб дитина вас почула
- Психомоторний розвиток та мовлення - як це пов'язано
- Вправи для розвитку голосу
- Що робити, коли дитина Вас «не чує»?
- Асистент учителя VS асистент учня⠀
- Скільки дітей з особливими освітніми потребами може бути в інклюзивному класі?
- Асистент вчителя/вихователя, про головне
- Гіперошка
- Робота з дітьми з РАС: координація роботи фахівців і сім'ї
- Як визначити, чи комфортно дитині в колективі?
- Чи завжди зразкова поведінка – показник сформованої особистості?
- Як правильно гратися з мозаїкою?
- Здійснюємо мрії разом!
- 282-а доба незламності України!
- Канікули, літо, розваги і шоколад – символи щасливого дитинства.
- День захисту дітей!
- ІРЦ № 1 привітали військових з прийдешніми святами.
- Ранок понеділка розпочався з приємної зустрічі та привітань.
- Чотирилапі «психологи» для дітей у період війни.
- Навчання, яке дійсно, було варте уваги!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Новини
- Створення Інклюзивно-ресурсних центрів
- Офіційне відкриття другої частини інклюзивно-ресурсного центру
- Як підтримати дітей під час карантину
- Вивчаємо 🌱 МІСЯЦІ РОКУ 🍂 за допомогою веселих віршиків українською
- Ігри та вправи на розвиток фонематичного сприймання
- Гра "Стежкою я йду"
- Дидактична гра "Знайди пару"
- Вчимо дитину читати!!! Поради для батьків: коли і як навчати дитину читати
- "Дитяча мрія" До дня Сім'ї
- Логопедична казка "Як потоваришували мишеня і кошеня"
- Дитина з розладом дефіциту уваги та гіперактивністю в українській школі: коротко про головне
- Продовжуємо інформувати.....
- Хто такий дефектолог та логопед?
- Які бувають корекційні педагоги
- Помилки, які допускають батьки під час занять творчістю з дітьми
- Як сказати “не можна”, щоб дитина вас почула
- Психомоторний розвиток та мовлення - як це пов'язано
- Вправи для розвитку голосу
- Що робити, коли дитина Вас «не чує»?
- Асистент учителя VS асистент учня⠀
- Скільки дітей з особливими освітніми потребами може бути в інклюзивному класі?
- Асистент вчителя/вихователя, про головне
- Гіперошка
- Робота з дітьми з РАС: координація роботи фахівців і сім'ї
- Як визначити, чи комфортно дитині в колективі?
- Чи завжди зразкова поведінка – показник сформованої особистості?
- Як правильно гратися з мозаїкою?
- Здійснюємо мрії разом!
- 282-а доба незламності України!
- Канікули, літо, розваги і шоколад – символи щасливого дитинства.
- День захисту дітей!
- ІРЦ № 1 привітали військових з прийдешніми святами.
- Ранок понеділка розпочався з приємної зустрічі та привітань.
- Дякуємо вам за надію, за наш захист і свободу!
- Придбай картину-підтримай ЗСУ!
- Підтримуйте ЗСУ!
- Навчання, яке дійсно, було варте уваги!
- Із Народинами ПРОРОКА вас, українці!
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки
- Про нас
- Корисні матеріали
- Закони України
- Укази Президента України
- Постанови, розпорядження КМУ
- Накази, листи МОНУ
- Інші нормативні документи
- Інклюзивна освіта
- Мережа закладів освіти які обслуговує Інклюзивно-ресурсний центр №1
- Закони України
- Укази Президента України
- Накази, листи МОНУ
- Постанови, розпорядження КМУ
- Інші нормативні документи
- Інклюзивна освіта
- Батькам
- Сторінка логопеда
- Коли дитині потрібен логопед?
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Вчитель-логопед радить
- Фонематичний слух та фонематичне сприймання – основа правильного мовлення
- 10 логопедичних термінів простою мовою для мам
- Чому логопед відправляє до невролога?
- Підстави для занепокоєння батьків щодо можливих проблем у мовленнєвому розвидку дитини
- Затримка мовленнєвого розвитку: міфи та факти
- Методика Домана - методика раннього розвитку дитини.
- Гудзикотерапія.
- Системний недорозвиток мови : симптоми, причини, лікування
- 10 простих порад логопеда батькам
- Поради логопеда батькам майбутніх першокласників
- Дислексія: що варто знати батькам.
- Ранні прояви порушення розвитку мовлення
- Секрети створення мовного середовища вдома
- 10 простих порад логопеда для батьків
- Сторінка психолога
- Норма чи патологія – де межа?
- Основні правила домашнього супроводу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
- Як спілкуватися з дітьми?
- Що робити, коли дитина Вас «не чує»?
- Заїкання
- Чому пересічення середньої лінії є ключем до фізичного і емоційного розвитку дитини.
- Гіперактивні діти
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Криза трьох років
- Як визначити сильні сторони дитини з особливими потребами?
- Що таке альтернативна та додаткова комунікація ?
- Психологічне здоров’я дітей під час війни.
- Поради для батьків, як підтримати дитину під час війни.
- Особливості діагностики психолога ІРЦ
- Як сформувати навички гри в дітей з ООП Гра
- Ігри для сенсорного розвитку дітей
- Розвиваємо емоційний інтелект у дітей
- ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ!
- Як сформувати навички гри в дітей з ООП
- Як навчити дитину цивілізовано виражати свій гнів?
- Розвивальні ігри та вправи для дітей з затримкою психічного розвитку
- Готовність дитини до школи: 6 речей на які слід звернути увагу
- П'ятнадцять порад батькам дошкільнят
- Що робити, якщо дитина почула, прочитала, побачила складну для неї інформацію, яка викликала гостру реакцію.
- Чи можна вилікувати аутизм?
- Вправи для подолання агресії у дітей
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Сторінка дефектолога
- Сторінка медичної сестри
- Зарахування/переведення дитини з ООП, скасування висновку ІРЦ та заміна асистента – відповіді на питання батьків!
- Чи правильно ходить ваш малюк ?
- Асистент дитини з особливими освітніми потребами у садочку
- “Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю
- Сторінка логопеда
- Коли дитині потрібен логопед?
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Вчитель-логопед радить
- Фонематичний слух та фонематичне сприймання – основа правильного мовлення
- 10 логопедичних термінів простою мовою для мам
- Чому логопед відправляє до невролога?
- Підстави для занепокоєння батьків щодо можливих проблем у мовленнєвому розвидку дитини
- Затримка мовленнєвого розвитку: міфи та факти
- Методика Домана - методика раннього розвитку дитини.
- Гудзикотерапія.
- Системний недорозвиток мови : симптоми, причини, лікування
- 10 простих порад логопеда батькам
- Поради логопеда батькам майбутніх першокласників
- Дислексія: що варто знати батькам.
- Ранні прояви порушення розвитку мовлення
- Секрети створення мовного середовища вдома
- 10 простих порад логопеда для батьків
- Сторінка дефектолога
- Сторінка психолога
- Норма чи патологія – де межа?
- Основні правила домашнього супроводу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
- Як спілкуватися з дітьми?
- Що робити, коли дитина Вас «не чує»?
- Заїкання
- Чому пересічення середньої лінії є ключем до фізичного і емоційного розвитку дитини.
- Гіперактивні діти
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Криза трьох років
- Як визначити сильні сторони дитини з особливими потребами?
- Що таке альтернативна та додаткова комунікація ?
- Психологічне здоров’я дітей під час війни.
- Поради для батьків, як підтримати дитину під час війни.
- Особливості діагностики психолога ІРЦ
- Як сформувати навички гри в дітей з ООП Гра
- Ігри для сенсорного розвитку дітей
- Розвиваємо емоційний інтелект у дітей
- ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ!
- Як сформувати навички гри в дітей з ООП
- Як навчити дитину цивілізовано виражати свій гнів?
- Розвивальні ігри та вправи для дітей з затримкою психічного розвитку
- Готовність дитини до школи: 6 речей на які слід звернути увагу
- П'ятнадцять порад батькам дошкільнят
- Що робити, якщо дитина почула, прочитала, побачила складну для неї інформацію, яка викликала гостру реакцію.
- Чи можна вилікувати аутизм?
- Вправи для подолання агресії у дітей
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Сторінка медичної сестри
- Сторінка логопеда
- Контакти
- Фотогалерея
Нижнее меню
Настройки шаблона
- Сказка
- Створення Інклюзивно-ресурсних центрів
- Офіційне відкриття другої частини інклюзивно-ресурсного центру
- Як підтримати дітей під час карантину
- Вивчаємо 🌱 МІСЯЦІ РОКУ 🍂 за допомогою веселих віршиків українською
- Ігри та вправи на розвиток фонематичного сприймання
- Гра "Стежкою я йду"
- Дидактична гра "Знайди пару"
- Вчимо дитину читати!!! Поради для батьків: коли і як навчати дитину читати
- "Дитяча мрія" До дня Сім'ї
- Логопедична казка "Як потоваришували мишеня і кошеня"
- Дитина з розладом дефіциту уваги та гіперактивністю в українській школі: коротко про головне
- Продовжуємо інформувати.....
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Як спілкуватися з дітьми?
- Хто такий дефектолог та логопед?
- Які бувають корекційні педагоги
- Заїкання
- Фонематичний слух та фонематичне сприймання – основа правильного мовлення
- Що таке ЗПР?
- Чому пересічення середньої лінії є ключем до фізичного і емоційного розвитку дитини.
- Гіперактивні діти
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- 10 логопедичних термінів простою мовою для мам
- Помилки, які допускають батьки під час занять творчістю з дітьми
- Як сказати “не можна”, щоб дитина вас почула
- Психомоторний розвиток та мовлення - як це пов'язано
- Вправи для розвитку голосу
- Що робити, коли дитина Вас «не чує»?
- Асистент учителя VS асистент учня⠀
- Скільки дітей з особливими освітніми потребами може бути в інклюзивному класі?
- Асистент вчителя/вихователя, про головне
- Гіперошка
- Робота з дітьми з РАС: координація роботи фахівців і сім'ї
- Як визначити, чи комфортно дитині в колективі?
- Чи завжди зразкова поведінка – показник сформованої особистості?
- Як правильно гратися з мозаїкою?
- Здійснюємо мрії разом!
- 282-а доба незламності України!
- Канікули, літо, розваги і шоколад – символи щасливого дитинства.
- День захисту дітей!
- ІРЦ № 1 привітали військових з прийдешніми святами.
- Ранок понеділка розпочався з приємної зустрічі та привітань.
- Чотирилапі «психологи» для дітей у період війни.
- Навчання, яке дійсно, було варте уваги!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Морская тема
- Створення Інклюзивно-ресурсних центрів
- Офіційне відкриття другої частини інклюзивно-ресурсного центру
- Як підтримати дітей під час карантину
- Вивчаємо 🌱 МІСЯЦІ РОКУ 🍂 за допомогою веселих віршиків українською
- Ігри та вправи на розвиток фонематичного сприймання
- Гра "Стежкою я йду"
- Дидактична гра "Знайди пару"
- Вчимо дитину читати!!! Поради для батьків: коли і як навчати дитину читати
- "Дитяча мрія" До дня Сім'ї
- Логопедична казка "Як потоваришували мишеня і кошеня"
- Дитина з розладом дефіциту уваги та гіперактивністю в українській школі: коротко про головне
- Продовжуємо інформувати.....
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- Як спілкуватися з дітьми?
- Хто такий дефектолог та логопед?
- Які бувають корекційні педагоги
- Заїкання
- Фонематичний слух та фонематичне сприймання – основа правильного мовлення
- Що таке ЗПР?
- Чому пересічення середньої лінії є ключем до фізичного і емоційного розвитку дитини.
- Гіперактивні діти
- Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
- 10 логопедичних термінів простою мовою для мам
- Помилки, які допускають батьки під час занять творчістю з дітьми
- Як сказати “не можна”, щоб дитина вас почула
- Психомоторний розвиток та мовлення - як це пов'язано
- Вправи для розвитку голосу
- Що робити, коли дитина Вас «не чує»?
- Асистент учителя VS асистент учня⠀
- Скільки дітей з особливими освітніми потребами може бути в інклюзивному класі?
- Асистент вчителя/вихователя, про головне
- Гіперошка
- Робота з дітьми з РАС: координація роботи фахівців і сім'ї
- Як визначити, чи комфортно дитині в колективі?
- Чи завжди зразкова поведінка – показник сформованої особистості?
- Як правильно гратися з мозаїкою?
- Здійснюємо мрії разом!
- 282-а доба незламності України!
- Канікули, літо, розваги і шоколад – символи щасливого дитинства.
- День захисту дітей!
- ІРЦ № 1 привітали військових з прийдешніми святами.
- Ранок понеділка розпочався з приємної зустрічі та привітань.
- Чотирилапі «психологи» для дітей у період війни.
- Навчання, яке дійсно, було варте уваги!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Минимализм
- Природа
Авторизація
Нові публікації
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- “Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю