"Давай пограємо!" - як нам знайоме це прохання дитини. І яку величезну радість вона відчуває, коли ми погоджуємося. Ми можемо побути хворим або продавцем, учнем або клишоногим ведмедиком Але, зазвичай, граючи з малюком, ми слідуємо за його бажанням: вiн сам пояснює нам, що треба робити. А ми, якщо вже вирішили доставити задоволення, слухняно виконуємо всі вимоги.
Однак гра - це не тільки задоволення і радість, що само по собі дуже важливо! У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння.
Граючи, діти пізнають навколишній світ, вивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинами, тваринами, адаптуються до різноманіття людських відносин, і т.д. Тому гратися потрібно з користю і головне ПРАВИЛЬНО!!!!
Тож, почати хочеться з елементарної і на перший погляд простої гри «МОЗАЇКА»
Мозаїка розвиває дрібну моторику, творче мислення, зорово-моторну координацію, образне мислення, увагу та посидючість! Все це в одній коробочці. Головне правило при роботі з мозаїкою, як і в усіх заняттях – рухатися від простого до складного.
Мозаїка повинна бути шестигранна (не кругла!!!) – саме таку маленькими пальчиками буде легко брати!
Достати планшет для мозаїки, декілька гвіздочків. Покласти все так, щоб малюк не дістав.
Взяти один гвіздок у руки та показати в СВОЇЙ руці з усіх сторін.
Опустити гвіздок в дірочку планшета. Він повинен легко провалюватись туди, поставити так 3 гвіздочка і тільки потім підсунути малюку. Малюк сам спробує дістати гвіздочки.
Якщо у малюка не виходить поки що самостійно дістати гвіздок, допоможіть йому злегка натиснувши на гвіздок знизу, щоб капелюшок припіднявся.
Звичайно, що закріплюємо успіх позитивними емоціями!!!
Як тільки малюк з легкістю дістає гвіздочки, показуємо як опустити гвіздочки в дірочку. Відпрацьовуємо навичку!!!
Після цього просимо побудувати доріжку зліва направо. Постав гвіздочки поруч…
А коли доріжка повністю заповнює планшет по ширині, просимо знизу побудувати ТАКУ Ж доріжку. Знову, зліва направо. Знайди такий же гвіздок (діти до трьох років можуть ідентифікувати кольори, але плутати назви).
І вже тепер ми можемо будувати малюнок за схемами.
Бажаю успіхів!!!