🙂"Впіймай звук!". Поясніть дитині, що Ви будете вимовляти різні звуки, а їй потрібно буде плеснути в долоні - "впіймати звук", коли вона почує певний звук. Необхідно дотримуватись принципу від простого до складного: -звук [а] серед у, у, а, у; -звук [а] серед о, а, і, о; -звук [і] серед и, е, і, и; -звук [с] серед л, н, с, п; -звук [с] серед ш, ж, ч, с і т.д.
Зараз час величезних змін та потрясінь для всіх, зокрема, і для дітей. Щоб впоратися з усіма викликами пандемії, їм потрібна доросла мудрість та підтримка. Подолання усіх цих труднощів – теж нагода стати з дітьми ближчими, допомогти їм зростати, ставати добрішими, співчутливішими та сильнішими.
Ось нарешті й відбулося офіційне відкриття другої частини Інклюзивно-ресурсного центру. Хоча функціонуємо ми трохи більше року, проте за цей час було надано допомогу близько 2 тисячам дітей з особливими освітніми потребами, проведено низку консультацій для батьків дітей з ООП та педагогічних працівників закладів освіти. Організовано й проведено круглі столи та семінари для вчителів-логопедів міста й області, практичних психологів, асистентів учителя, які працюють у сфері інклюзивного навчання. Головним завданням нашого центру й надалі залишається комплексне обстеження розвитку дітей та надання їм висококваліфікованої допомоги. Та не забуваймо, що дитина - це, насамперед, дитина, а вже потім особлива.... Наші діти найкращі.