Оголошення
Головна
Створення Інклюзивно-ресурсних центрів
Уряд ухвалив рішення щодо створення Інклюзивно-ресурсних центрів та затвердив Положення про їх діяльність.
10 логопедичних термінів простою мовою для мам
Все частіше, на консультаціях в ІРЦ, а саме у логопеда, мами звертаються з проханням пояснити логопедичне заключення, логопедичний висновок!!!
В залежності від вікових особливостей розвитку існують такі найбільш поширені логопедичні терміни:
Шкільні заключення:
• Дисграфія – часткове порушення процесу письма, при якому спостерігаються стійкі і часто повторювані помилки: заміни і спотворення букв, спотворення звуко-складової структури слова, порушення написання окремих слів в реченні, аграматизми на письмі.
Простими словами: проаналізувавши зошит дитини можна побачити специфічні помилки характерні для дисграфії
• Дислексія – часткові порушення процесу читання, що проявляється в стійких помилках, що повторюються. Простими словами: дитина не розуміє зміст прочитаного, не сприймає «образ» букви чи звука.
Фонематичний слух та фонематичне сприймання – основа правильного мовлення
Фонематичний слух та фонематичне сприймання –
основа правильного мовлення
Фонематичний слух – тонкий систематизований слух, який забезпечує розрізнення звуків мовлення і правильну вимову, сприйняття та розуміння змісту слів.
Фонематичне сприймання – розумові дії, спрямовані на диференціацію фонем і встановлення звукової структури слова.
Особливо необхідно розвивати фонематичний слух та сприймання дітям із порушенням мовлення. Іноді малюк просто не помічає, що він неправильно вимовляє звуки. Мета таких вправ – навчити слухати і чути.
Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку
Формування правильної вимови – складний процес, під час якого дитині потрібно навчитися керувати органами артикуляції, сприймати звернене мовлення та здійснювати контроль за мовленням оточуючих. Саме тому велику увагу необхідно приділяти розвитку функції дрібних м’язів рук, оскільки нервові закінчення, які знаходяться на кінчиках пальчиків, безпосередньо повя’зані з центром мозку, відповідальним за мовлення.
У ранньому дитинстві уже можна виконувати масаж пальчиків, тим самим впливаючи на активні точки, які пов’язані з корою головного мозку. В ранньому та молодшому дошкільному віці необхідно виконувати прості вправи, які супроводжуються віршованим текстом, не забувати про розвиток елементарних навичок самообслуговування, а в старшому дошкільному віці робота з розвитку дрібної моторики та координації рухів руки має стати важливою частиною підготовки до школи.
Авторизація
Нові публікації
- Горді бути з вами в одному строю!!!!
- Семінар на тему "Інклюзивна група в закладі дошкільної освіти: організація вихователем освітнього процесу відповідно до рівня підтримки дитини"
- Види дитячої агресії: що робити батькам?
- Секрет виховання дітей з високим рівнем емоційного інтелекту
- “Незручні” діти: роль учителів та школи в допомозі дітям з гіперактивністю